SPECIALISTA/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU - možnost home office, fixní mzda
O nabídce
Staňte se součástí úspěšného týmu Generali České pojišťovny a nastartujte svoji kariéru jako prodejní specialista/ka na zákaznické lince! Máte ambici růst nejen kariérně, ale i osobnostně? Hledáte stabilitu a dlouhodobé pracovní příležitosti? Rád/a komunikujete, máte nadšení pro práci s klienty a pro-klientský přístup je pro vás samozřejmostí? U nás si můžete vybrat, jak chcete pracovat – ať už preferujete dynamiku práce přímo z naší kanceláře, nebo benefitní home office a komfort práce z domova. Připojte se k nám a otevřou se vám dveře k rozvoji a příležitostem, které posunou tvou kariéru na novou úroveň. O co konkrétně půjde? Budete součástí týmu, který telefonicky komunikuje ohledně pojistných smluv, vyřizovat požadavky klientů a zajišťovat klienta podle jeho potřeb, to znamená, že klientovi zajistíte produkt, který mu v portfoliu chybí. Když to shrneme, budete: přijímat příchozí hovory od našich klientů; poskytovat profesionální servis a odborné poradenství po telefonu; budovat dobré vztahy s klienty, aby se na nás mohli kdykoli s důvěrou obrátit; aktivně prodávat na příchozích hovorech. Termín nástupu a začátek školení: 2. 2. 2026 Místo výkonu práce: Hodonín - Masarykovo nám. a z vašeho domova Pracovní doba: 8 hodin + půlhodinová pauza na oběd (našim klientům se věnujeme v pracovních dnech mezi 7. a 18. hodinou) Smlouva a úvazek: zaměstnanecký poměr, plný úvazek
Požadujeme
- minimální středoškolské vzdělání s maturitním vysvědčením;
- jste přirozeně komunikativní, rád/a hledáte řešení, a i k náročnému klientovi přistupujete s empatií a pochopením, máte aktivní přístup;
- rád/a se učíte nové věci a chcete se zdokonalovat po profesní a osobnostní stránce,
- práce s počítačem na uživatelské úrovni – při práci využíváme nástrojů pro online komunikaci a interní systémy, na které vás zaškolíme.
Nabízíme
- 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví! Protože víme, že odpočinek je potřeba.
- SMARTWORKING: Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? U nás můžete využít Home office až 3 dny v týdnu.
- CAFETERIE: Bonus ve výši 16 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafetérie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. To se hodí!
- STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 116 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
- POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny, až do výše 50%.
- VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem - Speex vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory. Také provozujeme talentové programy, podporujeme reskilling a každoročně pořádáme firemní Festival rozvoje zaměstnanců!
- ABY NEBYLA NUDA: Běžecký klub, interní sportovní ligy, engagementové aktivity, slevy u třetích stran a za kulturou se slevou.