Manažer servisního oddělení
O nabídce
Hlavní místo výkonu práce: Středisko automatizace a technologických procesů - Nerudova 1034, Chrudim IV Pracovní cesty po ČR Co bude vaše náplň práce: Koordinace servisního oddělení Komunikace se stávajícími a novými zákazníky Rozvoj oddělení Zajištění administrativní stránky servisu jako jsou smlouvy, kontrola jejich platnosti Účast na servisních výjezdech Co požadujeme: SŠ vzdělání v oboru elektro Předešlé zkušenosti na podobné pozici výhodou Manažerský přístup Dobré komunikační schopnosti Schopnost vést, rozvíjet a motivovat lidi Samostatnost a flexibilitu, proaktivní přístup Hledaní nových řešení a způsobů Řidičský průkaz skupiny B ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: 25 dní dovolené Příspěvek na stravné Pracovní notebook a mobilní telefon Dynamický a přátelský kolektiv Dlouhodobou perspektivu Jazykové a odborné vzdělání Karierní růst - nejprve se zapojíte do práce v servisním oddělení. Postupně převezmete vedení týmu a stanete se plnohodnotnou součástí středního managementu První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedené e-mailové adrese: