Workplace Experience Support
O nabídce
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Barbora Husáková, e-mail: Co Vás čeká: " Budete se podílet na chodu centrály našeho globálního partnera. " Odpovědnost za vzhled interiéru a rozmístění kancelářského vybavení. " Příprava zasedacích místností (uspořádání nábytku dle požadavků). " Správa přístupů v rámci budovy (vstupní karty, evidence klíčů, apod.). " Vedení agendy skladů. " Komunikace s klientem a dodavateli. " Účast na vstupním dni nových zaměstnanců - provádění nových zaměstnanců po budově (1x měsíčně). " Další nárazové a nepravidelné úkoly administrativního a provozního charakteru. Co by Vám nemělo chybět: " SŠ vzdělání. " Anglického jazyka úroveň B2 a vyšší. " Uživatelská znalost MS Office (Outlook, Excel, Power Point). " Výhodou je znalost audiovizuální techniky (ovládání, apod.) " Spolehlivost, flexibilita, samostatnost, aktivní přístup k práci. Zaměstnanecké výhody : stravenky, Pluxee Cafeteria