Telefonní Specialista/ka
O nabídce
Jste studentem/kou, který/á je nadšený/á pro technologie a má vášeň pro komunikaci? Dialogix, přední startup v oblasti komunikace se zákazníky, hledá právě Vás! Připojte se k našemu týmu jako Telefonní Specialista/ka buďte v první linii spojení mezi námi a našimi zákazníky. V této roli budete mít jedinečnou příležitost přispět k tomu, abychom zůstali na špičce inovací v komunikačním průmyslu. Co budete dělat: Uplatněte svůj příjemný hlasový projev a empatii při každodenní komunikaci se zákazníky. Pracujte s týmem nadšenců, kteří, stejně jako vy, chtějí zákazníkům poskytovat výjimečný servis. Rozvíjejte své dovednosti v prostředí, které podporuje inovace a osobní růst. Využijte své znalosti práce na PC k efektivní správě komunikačních kanálů. (Nabízení služeb typu: svolávací akce, udržování klientské databáze v povědomí o produktech apod.). Kontaktování klientů: Aktivní telefonické oslovení klientů. Představení nabídek: Profesionální prezentace produktů/služeb společnosti a odpovídání na dotazy klientů. Zjištění zájmu klientů: Identifikace potřeb a zájmu klientů o nabízené produkty/služby. Vedení záznamů: Pečlivé zapisování informací a poznámek o hovorech do interního CRM systému. Práce s námitkami: Efektivní řešení námitek klientů a snaha o získání jejich zájmu.