Specialista podpory SaaS aplikace | Ecomail.cz
O nabídce
Ahoj [JMENO|kandidáte]! Díky, že si projdeš naší nabídku a věříme, že pro tebe bude zajímavá! KDO JSME Ecomail.cz (http://ecomail.cz)poskytuje moderní SaaS platformu pro komunikaci se zákazníky pomocí e-mailingu. Máme úspěšný produkt, který nás posunul na místo největší e-mailingové platformy v Česku a na Slovensku. Důvěřuje nám už přes 12 000 zákazníků a meziročně rosteme o 40 %. Záleží nám na budování kvalitního produktu a na skvělé atmosféře v týmu Teď je nás přes 90 a pro zdravý růst budeme potřebovat další schopné parťáky! Přidáš se k nám? KOHO HLEDÁME Hledáme supporťáka, který ví, že kouzlo podpory není v makrech, ale v přístupu k lidem Porozhlížíš se po vhodné příležitosti pro začátek své kariéry a prostor pro rozvoj v oblasti profesionální zákaznické péče? Nebo máš už zkušenosti ze supportu, ať už klasického či technického? Pokud jsi na začátku, stačí ti chuť komunikovat, pomáhat lidem a učit se novým věcem – vše ostatní spolu doladíme. Jestliže naopak už zkušenosti máš, u nás je rozhodně využiješ a můžeš je dále rozvíjet. Chceš se posouvat v oblasti komunikace, práci v e-mailingové aplikaci nebo třeba v týmové spolupráci? Rádi tě poznáme. Hledáme někoho, kdo dokáže ke klientům přistupovat individuálně s ohledem na jejich požadavky, je trpělivý/á a otevřený/á novým dovednostem a informacím. Bonusem je tým, který drží při sobě a nenechá tě na holičkách - hodně spolu komunikujeme a to i po práci! Nastoupit k nám můžeš od 5.2. 2026 CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT
- Začneš s jednoduchými dotazy klientů přes chat a e-mail. Později tě čeká i zodpovídání dotazů na telefonu.
- Postupně se naučíš pracovat s naší aplikací Ecomail a jejími funkcemi, které budeš vysvětlovat klientům.
- Nasaješ zkušenosti z týmu a krok za krokem se posuneš i ke komplexnějším případům.
- Budeš se podílet na tvorbě procesů a třeba přineseš podněty, které aktivně zapracujeme (např. v oblasti onboardingu, komunikace s klienty apod.)
- Projdeš rozsáhlým a intenzivním onboardingem – žádné házení do vody.
- Vždy tu pro tebe někdo bude, otázky, doptávání se a proaktivitu obecně vítáme!
- Získáš zkušenost v oboru, který má budoucnost (SaaS, e-mail marketing).
- Případně můžeš rozšiřovat své současné zkušenosti.
- Uvidíš výsledky – pomůžeš klientům v nesnázích, budeš se podílet na vylepšení aplikace, která má dosah.
- Budeš součástí týmu, který tě podpoří a nikdy v ničem nebudeš sám/sama.