O nabídce
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti
Referent/referentka odboru sociálních věcí a zdravotnictví sociální práce na oddělení sociálních služeb a pomoci - agenda: administrativní pracovník (pracovnice) kontaktního místa pro
bydlení/veřejné opatrovnictví/sociální práce
Pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11
Požadujeme:
pedagogiku, sociální a humanitární práci nebo sociálně právní činnost,
a samostatnou práci na PC, odolnost proti stresu, samostatnost, odpovědnost, schopnost
týmové spolupráce, časovou flexibilitu, asertivní jednání.
Popis činnosti:
samostatné vykonávání agendy administrativního pracovníka kontaktního místa pro bydlení dle
zákona č. 175/2025 Sb., o podpoře bydlení.
Na základě zmocnění výkon funkce veřejného opatrovníka osobám omezeným na svéprávnosti,
kterým bylo město Žamberk ustanoveno opatrovníkem.
Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů
dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na
penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro
zaměstnance.
V souvislosti s trvajícím pracovním poměrem je možné uzavřít dohodu o nájmu služebního bytu.
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody
Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk
Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 19.12.2025 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.
Telefon:, e-mail:
Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SOCZ“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.