Referent/referentka majetkové správy
O nabídce
Klíčová náplň práce: . činnosti spojené s krátkodobým pronajímáním nebytových prostor, multifunkčních sálu a dalších prostor v budovách ve správě oddělení správy nebytových domů, . činnosti spojené s uzavíráním dlouhodobých nájemních vztahů v budovách ve správě oddělení (časová koordinace, administrativní zpracování žádosti, fakturace, vyúčtování energii a služeb, kontrola pohledávek dlužníků), . příprava veřejných zakázek malého rozsahu v budovách ve správě oddělení. Požadavky: . vzdělání min. SŠ s maturitou, . praxe ve veřejné správě nebo v oblasti technicko-ekonomického zabezpečení správy a údržby nemovitostí výhodou, . schopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů, . výborná znalost českého jazyka, . psaní všemi 10 výhodou, . komunikační dovednosti, praxe v jednání s klienty min. 1 rok, Více info: https://www.zlin.eu/kariera