Pracovník zákaznické podpory
O nabídce
Náplň práce: o telefonická a e-mailová podpora zákazníků e-shopů (např. IDOS.cz) a prodejců v předprodejních kancelářích o dohled nad IT systémy na uživatelské úrovni Požadujeme: o samostatnost při plnění pracovních úkolů o komunikativnost, spolehlivost a loajalitu o znalost práce na PC - min word, excel, užívání poštovních klientů o bezchybné ovládání českého jazyka jak psanou, tak mluvenou formou o pokročilou znalost angličtiny o příjemné a zdvořilé vystupování vůči uživatelům ServiceDesku Výhodou je: o orientace ve veřejné linkové dopravě/dopravní problematice obecně o orientace v IT problematice o předchozí praxe v ServiceDesku, nejlépe min. 6 měsíců 5 týdnů dovolené, stravenky, přípěvek na MHD Praha, příspěk na penzijní pojištění