PODPORA OBCHODNÍHO TÝMU
O nabídce
Vhodné i pro OZZ. Co budeš k práci potřebovat: o 1-2 roky zkušeností v administrativní podpoře obchodního oddělení, sales support nebo backoffice o Rok praxe se CRM a ERP systémy o Rok zkušeností z B2B prostředí a e-commerce o Zkušenost s prací s ceníky, fakturací, zalistováním produktů výhodou o Skvělé komunikační dovednosti - budeš komunikovat interně (obchod, marketing, logistika) i externě (zákazníci, partneři) o Angličtinu na úrovni min. B1 - jednoduché e-maily, tabulky, reakce na zahraniční komunikaci Co budeš dělat: o Pracovat s CRM/ERP systémy o Pečlivě a systematicky zpracovávat objednávky a fakturace, dělat dobropisy, řešit reklamace o Řídit si čas, prioritizovat úkoly a být spolehlivý/á o Proaktivně hledat zlepšení a mít chuť posouvat věci dál o Pracovat s daty - číst je, kontrolovat správnost, odhalit nesrovnalosti o Pravidelně komunikovat se stávajícími i potenciálními B2B zákazníky Co dostaneš: o Fixní plus variabilní složku mzdy v poměru 75:25 o Zajímavou a kreativní práci o K dokonalosti vybroušený kolektiv o Férové a přímé jednání o 5 týdnů dovolené o Multisport kartu o Stravenkový paušál o Kafčo, čaj a mlíko kdykoliv si řekneš o Teambuilding a jiné různé angry akcičky o Slevu na Angry a Aro výrobky o Mobil s tarifem, notebook o To, jak často budeš v kanclu, záleží na naší domluvě a tvojí šikovnosti