Personální a mzdová účetní (m+ž)
O nabídce
Personální a mzdová účetní Hledáme posilu na pozici PERSONÁLNÍ A MZDOVÁ ÚČETNÍ, která se stane součástí našeho malého týmu a převezme zodpovědnost za kompletní vedení mezd a personální agendy. Pokud máte zkušenosti v oblasti HR a účetnictví mezd, pečlivost je vaše silná stránka a baví vás práce s lidmi – rádi vás poznáme! Náplň práce Kompletní zpracování mezd zaměstnanců Vedení personální agendy (pracovní smlouvy, dodatky, nástupy/výstupy) Komunikace s úřady (OSSZ, ZP, ÚP) Evidence docházky, nemocenské agendy a dovolených Podpora vedení společnosti v oblasti HR Příprava podkladů pro reporting a audity Požadujeme Praxi v oblasti mzdového účetnictví (ideálně min. 2 roky) Znalost aktuální legislativy v oblasti mezd a personalistiky Spolehlivost, pečlivost a smysl pro detail Uživatelskou znalost MS Office Výhodou: znalost mzdových systémů (např. Helios, PAM, Pohoda… dle potřeby upravím) Nabízíme Stabilní práci na HPP v přátelském kolektivu Odpovídající finanční ohodnocení + benefity Možnost odborného růstu a průběžného vzdělávání Flexibilní pracovní dobu / možnost home office (pokud chcete, upravím) Moderní pracovní prostředí Nástup Dle dohody (možný ihned). Jak se přihlásit Zašlete nám svůj životopis na Rádi se s vámi potkáme osobně!