Operátorka zákaznické podpory
O nabídce
Vaší pracovní náplní bude: aktivně komunikovat se zákazníky (osobně, telefonicky i e-mailem) řešit dotazy, požadavky a připomínky zákazníků poskytovat informace o službách a pomáhat s jejich výběrem nabízet a prodávat naše služby vést související administrativu Co od vás očekáváme: výborné komunikační dovednosti a příjemné vystupování zkušenosti s prodejem nebo zákaznickým servisem výhodou orientace v oblasti telekomunikací výhodou dobrou znalost práce na PC (MS Office, Google nástroje, internet) samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup kolegiálnost, ochotu spolupracovat a respekt vůči ostatním v týmu flexibilitu a chuť učit se nové věci řidičský průkaz skupiny B výhodou Co vám za to nabízíme: motivační finanční ohodnocení závislé na vašich výsledcích práci ve stabilní a respektované společnosti s přátelským týmem moderní pracovní prostředí v příjemné atmosféře zaměstnanecké výhody a benefity podporu při zaškolení a možnost profesního růstu Místo výkonu je na centrále firmy v Kosmonosích, pracovní doba je na směny tak, aby byl pokrytý provoz zákaznického centra po - pá 8:00 - 18:00.