Office Manager & Executive Assistant | wflow.com Czech Republic s.r.o.
O nabídce
Buď srdcem kanceláře i pravou rukou founders – tvá práce rozhýbe celou firmu! Lokalita: Praha - Karlín (kanceláře máme hned vedle Dvou kohoutů!) Úvazek: Plný/zkrácený (25+h/týden) s flexibilním rozvržením Ve wflow přetváříme svět digitalizace. Přinášíme jasnost a lehkost do každodenního chaosu účetnictví, aby práce plynula tak, jak má. Řešíme reálné bolesti firem (protože nikdo nechce dělat účetnictví ručně). Naši zákazníci nás milují, a my expandujeme do světa - ale už na všechno sami nestačímeProto hledáme dalšího parťáka, který nám s tím pomůže a stane se nedílnou součástí našeho týmu! CO BUDEŠ DĚLAT? Ve zkratce se staneš klíčovou osobou, která se postará o to, aby naše prostředí bylo co nejpříjemnějším místem, chod kanceláře bezproblémový a naši founders měli volnou hlavu a ruce pro strategickou práci a škálování wflow. Tvůj dopad bude viditelný od prvního dne. Tvým úkolem bude: Zajišťovat základní back-office agendu (třeba zadávat dokumenty do našich systémů jako je Signi / Hubspot / wflow - a následně kontrolovat, že jsou podepsané všemi, kým mají) Náš office bude tvým královstvím a hlavně ty se budeš zamýšlet, jak nám společné žití a práci v něm zlepšovat - od objednávek snacks a kafe po jeho zútulňování pokojovkami či řešení malých oprav se správou budovy Jednoduše se staneš hlavní tváří kanceláře - budeš vítat návštěvy a postaráš se o to, aby byly zasedačky ready a obecně u nás panovala příjemná atmosféra Pomůžeš nám i s exekucí firemních akcí (vánoční večírky, all hands apod.) Lehce podpoříš naši HR Noemi (https://www.linkedin.com/in/noemi-%C5%A1ime%C4%8Dkov%C3%A11/) s onboardingem nových lidí A staneš se pravou rukou founders. Ulevíš Robertovi (https://www.linkedin.com/in/robertsoudny/), Davidovi (https://www.linkedin.com/in/grohdavid/) a Petrovi (https://www.linkedin.com/in/pesobotka/) od operativy, která je zpomaluje. Na všem se spolu vždycky domluvíte - lidsky. Čekej různorodé úkoly jako:
- bookování letenek a ubytování
- posílání a vyzvedávání pošty
- hlídání termínů
- jednoduché rezervační telefonáty