Office Manager | Aktin
O nabídce
Ve Vilgain měníme budoucnost jídla. Rosteme rychle, a s tím se mění i naše zázemí. Potřebujeme člověka, který dokáže si vezme pod křídla stěhování pražské pobočky. Někdo, kdo zvládne změnu a ještě ji pomůže zrychlit. Pokud tě baví prostředí, kde se věci hýbou, a chceš mít přímý dopad na to, jak firma funguje každý den, tohle bude pozice pro tebe. Jak bude tvoje práce vypadat:
- Řídíš provoz kanceláře v Praze (nyní Thámova - Karlín) – zajišťuješ, aby všechno fungovalo bez záseků: občerstvení, kancelářské potřeby, úklid, opravy i dodavatelé.
- Stojíš za kvalitou pracovního prostředí – hledáš cesty, jak ho zlepšovat a posouvat dál.
- Zastřešuješ stěhování kanceláře – v Praze nyní hledáme nové prostory (cca 1400m2), ty povedeš celý projekt.
- Vyjednáváš s partnery a dodavateli – nastavuješ spolupráce, hlídáš kvalitu i náklady.
- Řešíš agendu BOZP/PO.
- Spolupracuješ napřímo s naší Office Managerkou Annou, Facility Managerem Michalem – jsi jejich pravá ruka v denním provozu.
- Spolupracuješ s HR na organizaci firemních akcí.
- Co je pro nás důležité:
- Máš zkušenost s podobnou agendou v rostoucí firmě.
- Umíš prioritizovat a nebojíš se rozhodnout.
- Jsi samostatný/á, systematický/á a máš tah na výsledek.
- Dokážeš jednat s lidmi na všech úrovních – od dodavatelů po vedení firmy.
- Angličtinu máš alespoň na úrovni B2.
- Neformální a rychlé prostředí, kde můžeš své nápady hned realizovat.
- Práci, která tě nebude nudit - rosteme o více než 100 % ročně.
- 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu a možnost remote spolupráce.
- Plně zásobené kuchyně našimi produkty k testování, měsíční kredity na nákup v e-shopu i prodejnách.
- Společné snídaně, workshopy nebo crossfit tréninky.
- Multisport kartu, příspěvek na lekce AJ nebo terapie.