Obchodní referent/ka s FJ | dobrá dostupnost | nedaleko Plzně
O nabídce
Co bude hlavní náplní práce?
- Péče o svěřené zákazníky a budování dlouhodobých vztahů
- Každodenní komunikace v ve francouzštině
- Koordinace zakázek napříč odděleními (výroba, plánování, nákup atd.)
- Zajištění bezproblémového průběhu celého procesu – od objednávky až po fakturaci
- Kontrola správnosti a úplnosti podkladů
- Řešení operativních úkolů souvisejících s realizací zakázek
- Spolupráce na zajištění kvality a dodržování interních procesů
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- komunikativní úroveň francouzštiny - nesmíš se bát mluvit a jednat se zákazníky/dodavateli
- MS Office na pokročilé úrovni - budeš dělat reporty, pracovat s daty
- organizační dovednosti, samostatnost
Nabízíme
- 25 dní dovolené
- flexibilní pracovní doba (core 9-14)
- občasný homeoffice
- služební telefon a notebook
- příspěvek na penzijní pojištění
- příspěvek na stravování