Key Account Manager | Zachraňuj životy s AI!
O nabídce
ENG BELOW Rosteme, a proto do našeho týmu hledáme obchodně/technického kolegu/kolegyni, který/á se umí ptát, naslouchat a být profesionálním poradcem! :) Kdo jsme? Jsme AVALTAR. Zachraňujeme životy (nejen) v průmyslovém sektoru. Jsme různorodý tým fajn lidí, kteří věří v to, že práce musí dávat smysl. Baví nás, že snaha každého z nás jde vidět, i to, že vyvíjíme produkt se společenským přesahem, na který si můžeš sáhnout. Byť jsme mladá společnost, máme nastavené procesy a stáváme se rychle rostoucí seriózní firmou. Buď u toho s námi! Na čem pracujeme? Vyvíjíme kamerová bezpečnostní řešení, která využívají AI k monitoringu a detekci objektů a rizikových událostí. Předcházíme kolizím, nehodám, zajišťujeme bezpečnost pracovníků a asistujeme BOZP manažerům. Naše systémy se instalují po celé Evropě a nejeden už jsme poslali i do jiných koutů světa. Naši vizi se mimo jiné rozhodla podpořit i Technologická agentura ČR, technické univerzity a vědecké instituce. Tato důvěra v náš produkt nás žene dál! Koho hledáme? Hledáme parťáka/parťačku, který/á se nezalekne technické tématiky při obchodním jednání. Profesionála, který bude pro zákazníka jeho prvním kontaktem, když si nebude vědět rady. Někoho, kdo má cit pro technologie a zároveň chuť podílet se na růstu inovativní firmy. Tvým teritoriem budou zasedačky klientů po celé Evropě, kancelář u nás v Brně nebo veletržní stánky. Budeš mít strategii obchodu ve svých rukách, nastavíš cíle a v brzké době budeš směrovat další kolegy. Zkrátka, budeš mít obchod firmy pod palcem. :) A když budeš mít vztah i k marketingu, tím líp! Budeš mít na starosti:
- nastavení obchodní strategie a kroky k jejímu plnění
- obchodně-technickou podporu zákazníků v češtině 10% a angličtině 90% (remote i osobně)
- přípravu prezentací a účast na obchodních schůzkách
- zahraniční cesty (mnoho států Evropy, občas i dál)
- reprezentaci firmy na eventech, výstavách nebo před partnery
- akvizici nových leadů
- možnost nástupu na part-time, postupem času full-time
- osobně i remote (Brno)
- nástup ihned
- defining business strategy and steps to deliver it
- business & technical customer support, both remote and in person
- preparing presentations and attending business meetings
- international business travel (many European countries, occasionally beyond)
- representing the company at events, trade shows, and to partners
- acquiring new leads
- possibility to start part-time, later move to full-time
- hybrid setup: in person (Brno) + remote
- start date: immediately
Požadujeme
Patříš k nám do týmu, pokud:- máš alespoň 5letou zkušenost v oboru
- máš mimo obchod vztah i k technice (porozumíš do hloubky produktu)
- jsi ochotný/á cestovat, někdy i na víc dní
- zákazník se ti dovolá i v 7 večer
- jsi samostatný/á, spolehlivý/á a máš chuť růst s námi
- výhodou je když, rozumíš základům marketingu (nebo tě to láká)
- have at least 5 years of experience in the field
- are comfortable with technology (able to understand our product in depth)
- are willing to travel, sometimes for several days
- are approachable for customers, even in the evening
- are independent, reliable, and eager to grow with us
- (bonus) have knowledge of marketing—or at least an interest in it
Nabízíme
Na co se můžeš těšit?- práce, která zachraňuje životy – produkt, který zákazníkům rozzáří oči
- pro základní kameny máme ESOP (Employee Stock Option Plan)
- různorodé úkoly, žádná korporátní šeď
- zahraniční výjezdy (nejen) za našimi srdečnými partnery
- profesionální školení pro osobní i profesní růst (u nás se rádi posouváme vpřed)
- spolupráce s fajn týmem, kde tě každý podpoří
- prostor pro vlastní nápady a vylepšováky
- minibar v kanclu a vybavená kuchyňka
- mazlivého psího kamaráda
- férové finanční ohodnocení a bonusy podle výsledků
- meaningful work that saves lives—a product that makes customers’ eyes light up
- ESOP (Employee Stock Option Plan) for core team members
- varied tasks—no corporate monotony
- international business trips (not only to our amazing partners)
- professional training for both personal and professional growth (we love to keep moving forward)
- collaboration with a supportive, friendly team
- space for your own ideas and improvements
- office perks: minibar, fully equipped kitchen, and a cuddly office dog
- fair financial compensation + performance-based bonuses