IT specialista/specialistka / pracovník/pracovnice Helpdesku
Úřad práce
(21996)
Český Krumlov
O nabídce
Náplň práce: Hlavní náplní práce bude odstraňování poruch v rámci 1. stupně podpory a jejich následná analýza. Zodpovědnost za stanovení priorit hlášených poruch a za jejich rozdělování mezi další kolegy IT. Součástí práce bude také plánování a realizace školení, tvorba a aktualizace příslušné dokumentace, monitoring systému a jeho údržba. Jednoduše řečeno - pestrá práce v zajímavém oboru a neustálá kooperace s ostatními členy našeho týmu. Se začátkem Vám samozřejmě pomůžeme, ale později očekáváme samostatnost a schopnost dotahovat věci do konce. Požadované znalosti a dovednosti:
- vzdělání v oboru IT
- víceleté pracovní zkušenosti v oblasti IT podpory/helpdesk
- znalosti prostředí Windows a sítí LAN/WAN/WLAN (Cisco)
- aktivní znalost anglického nebo německého jazyka
- měsíční bonus za 100% podíl na hospodářském výsledku ve výši 2000 Kč
- systém věrnostních odměn
- odměny dle životních jubileí
- odměnu za doporučení nového zaměstnance ve výši 10.000 Kč
- závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na dojíždění
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek při narození dítěte
- zvýhodněný telefonní tarif
- zvýhodněné vedení účtu UnicreditBank
- další benefity v rámci motivačního programu zaměřeného na podporu zdraví, rodinné hodnoty a osobní rozvoj zaměstnanců