Hledáme Project Marketing Managera / Marketingového konzultanta | New Logic Stu
O nabídce
Do Newlogic hledáme člověka, který povede marketingové projekty od první myšlenky po vyhodnocení, bude pravou rukou klienta a zároveň ukočíruje interní týmy (Performance, Content, Grafika, případně Dev). Spolupráce je v rozsahu 120–160 hodin měsíčně (full-time), ideálně onsite v naší kanceláři kousek od Anděla. Finanční ohodnocení podle zkušeností: 45 000 – 60 000 Kč (o penězích pravidelně mluvíme, takže pokud rosteš ty, tak peníze taky). O čem tahle role je Tahle pozice není „jen další account“ ani čistý projekták. Hledáme člověka, který přemýšlí marketingově 360° - od person a insightů přes USP a messaging až po taktiky pro jednotlivé kanály a zároveň dokáže pochopit byznys klienta a podle toho navrhovat strategii. Budeš ten/ta, kdo klientovi pomáhá zorientovat se v marketingu, nastavuje směr a hlídá, aby se věci nejen děly, ale dávaly smysl a to ideálně dlouhodobě. Co budeš dělat Tvůj typický měsíc může vypadat takto:
- Vést projekty od A do Z - plánuješ, koordinuješ a hlídáš, aby se kampaně, obsah (případně grafika i vývoj) potkávaly ve správný čas a ve správné kvalitě.
- Partnerství s klientem - pravidelné cally, workshopy, společné plánování. Pomáháš klientovi chápat data, rozhodovat se a vidět marketing v souvislostech – ne jen jako „PPC reklamy“ nebo „příspěvky na sítě“.
- Tvorba a rozvoj „strategií“ - spolu se specialisty hledáš funkční kombinaci kanálů a formátů. Pracuješ s personami, nákupní cestou, USP a insighty, navrhuješ taktiky a plán kampaní.
- Koordinace interních týmů - spojuješ Performance a Content tým do jednoho funkčního celku. Zadáváš práci, ladíš kapacity, kontroluješ výstupy.
- Analýza a vyhodnocování - spolu s performance a analytiky procházíš výsledky kampaní (GA4, reklamní nástroje, reporty), hledáš, co funguje a co je potřeba změnit.
- Facilitace meetingů a workshopů - můžeš se podílet na přípravě a vedení klientských workshopů – od definice brandu po konkrétní roadmapu marketingových aktivit.
- máš alespoň 2-3 roky zkušeností v marketingu (agentura nebo in-house, klidně mix),
- už jsi vedl/a marketingové projekty nebo klientské účty - víš, jaké to je, když se potká klient, performance, obsah i grafika,
- rozumíš základům digitálu – PPC, social, obsah, e-mailing, web a víš, jak do sebe věci zapadají,
- dokážeš pracovat s personami, USP, insighty a základním výzkumem (kvalitativním/kvantitativním),
- umíš si poradit s daty nebo se minimálně nezalekneš GA4, reportů a tabulek, a umíš z nich vytáhnout závěr, který dává smysl klientovi,
- máš silné komunikační schopnosti a dokážeš vysvětlit i složitější věci po lidsku a umíš si stát za svým názorem,
- jsi organizační typ a proto plánování úkolů, prioritizace, držení deadlinů a zápisy z meetingů nejsou tvoje noční můra,
- zvládneš komunikovat i v angličtině (B1/B2) s některými klienty.
- zkušenost s vedením marketingových projektů / klientských účtů,
- orientace v online marketingu (PPC, social, content, e-mailing, SEO základy),
- schopnost připravit brief pro specialisty (PPC, grafik, copywriter, analytik),
- práce s podklady: GA4, reklamní nástroje, jednoduché tabulky/reporty,
- výhodou je zkušenost s nějakým task-management systémem (my máme Teamwork).
- strategické a koncepční přemýšlení,
- schopnost vytahovat z klienta to podstatné a přetavit to do zadání,
- zdravá míra asertivity – nebojíš se klientovi říct „tudy ne“ a navrhnout jinou cestu (je to někdy nutnost)
- schopnost udržet klid, i když se věci hýbou rychle,
- chuť učit se nové věci a posouvat sebe i tým.
- Slušné finanční ohodnocení dle zkušeností a velikost úvazku (45 000 Kč - 60 000 Kč) s pravidelnou aktualizací dle tvého vlivu na agenturu a byznys klientů
- Zázemí týmu, který společně funguje, věří si, inspiruje se a pomáhá si. Navíc je s námi fakt sranda.
- Možnost účastnit se konferencí a workshopů dle vlastního výběru v průběhu roku.
- Příjemnou kancelář kousek od Anděla (žádný velký open space).
- Vybavení a servis nutný k efektivní práci (dostaneš Macbook, oborový mentoring s team leaderem a pravidelné 1:1 s CMO).
- Mimo pracovní firemní akce, společné snídaně a multisportku.
- 20 dnů dovolené (po 2 letech další 2 dny dovolené navíc) + 3 sick days ročně.
- Práci na mezinárodních i lokálních projektech jako jsou Vaillant & Protherm, OB Klinika & Care, Botanique hotel Prague, Bookolo System, CPI Hotels a další.