CUSTOMER SERVICE
Grafton Recruitment s.r.o.
(315)
Celá ČR
O nabídce
Baví Tě péče o zákazníky a administrativa? Nebojíš se mluvit anglicky a chceš být součástí přátelského kolektivu? Pokud ANO, neváhej se nám ozvat! A co bude Tvou náplní práce?
- vyřizování obchodních případů od přijetí objednávky až po fakturaci
- komunikace se zákazníky
- zajišťování přepravy zboží
- komunikace s exportním oddělením v zahraničí
Požadujeme
- komunikativní angličtina (nebát se vzít telefon a komunikovat s klienty a kolegy ze zahraničí)
- znalost MS Office - především Excel (kontingenční tabulky)
- zkušenost z Back office/zákaznického servisu
- analytické myšlení, prozákaznický přístup
Nabízíme
- 4 týdny dovolené
- 3 sick days
- stravenkový paušál
- doprava do práce zabezpečená autobusem od stanice metra