Asistentka vedení firmy a back office pro klientskou strukturu
O nabídce
Hledáme zaměstnance DPP na dlouhodobou spolupráci do zázemí holdingové struktury poskytující účetní služby a daňové poradenství rozsáhlé a stabilní klientele. Náplní práce bude především administrativní podpora vedení i týmu, a to zejména pomoc vedení společnosti při výkonu ekonomické činnosti, vyřizování požadavků klientů (interně), občasná e-mailová komunikace, příprava podkladů dle zadání, správa interní administrativy a interní komunikace se zaměstnanci, součástí práce bude také administrativní podpora stávajících zaměstnanců a back office služby pro klienty, především: vystavování a třídění faktur příprava podkladů pro zpracování v účetním oddělení, další administrativní úkoly dle instrukcí vedení. Veškeré činnosti probíhají pod dohledem a zaškolením, takže pozice je vhodná i pro uchazeče s menší praxí. Předpokládaný rozsah práce: 40–80 hodin měsíčně. Pozice je vhodná zejména pro maminky na mateřské či rodičovské dovolené či studenty na VŠ. Vstupní ohodnocení 170 Kč / hod. Výplata mzdy je vždy měsíční - bez vyjímek. Z důvodu očekávaného vyššího počtu reakcí upozorňujeme, že nebude možné odpovědět všem uchazečům. V případě postupu do dalšího kola vás budeme kontaktovat e-mailem. Očekáváná doba na oznámení výběru do 10 dnů.