Asistent účetnictví se znalostí Španělštiny / Turečtiny
O nabídce
Pro americkou nadnárodní společnost hledáme zkušeného asistenta/ku účetního oddělení, který/á se připojí k dynamickému týmu. Náplň práce:
- Správa svěřených účtů dodavatelů a udržování vztahů s dodavateli
- Kontrola faktur
- Kontrola a řešení dobropisů
- Vystavování reklamací na chybějící zboží a/nebo nesprávné ceny
- Získávání a konečné sladění výpisů od dodavatelů
- Reakce na telefonické hovory a e-maily dodavatelů
- Získávání a ověřování potvrzení o doručení zboží
Požadujeme
- Uchazeč by měl plynně hovořit anglicky, turecky nebo španělsky
- Znalost výpočtu mezd
- Informování, sledování a vymáhání otevřených přeplatků / pohledávek
- Řešení dotazů zákazníků týkajících se přeplatků a pohledávek
- Poskytování podpory a pomoc při řešení dotazů zaměstnanců
- Úzká spolupráce s oddělením zpracování mezd za účelem zlepšení zaměstnanecké zkušenosti a efektivity výběru pohledávek
Nabízíme
- Pracovní smlouvu na dobu určitou
- Konkurenční platové ohodnocení
- Podpůrný tým a přátelské pracovní prostředí
- Příspěvek na stravování
- Možnosti profesního růstu