ASISTENT ŘEDITELE (m/ž)
Úřad práce
(21996)
České Budějovice
O nabídce
Pracovní náplň
- zajištění provozní agendy ústavu (cestovní příkazy, objednávky, správa spisové služby, organizace vzdělávacích aktivit atd.),
- koordinace a administrace letních škol a dalších odborně-popularizačních akcí,
- administrativní podpora v oblasti BOZP (sledování a kontrola plnění povinností pracovníků, koordinace podkladů)
- administrativní podpora přípravy zpráv projektů,
- příprava přehledů čerpání projektů a rozpočtu ústavu,
- plnění úkolů spojených s chodem ústavu, včetně podpory v oblasti správy budov (spolupráce na zajištění revizí, komunikace se servisními společnostmi, administrativní řešení oprav a havarijních situací apod.),
- zajištění ekonomické agendy ústavu s podporou ekonomického oddělení.
- minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (ekonomický směr výhodou),
- aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem (min. úroveň B1),
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office – Excel, Word, PowerPoint),
- komunikativnost, samostatnost, systematičnost, zodpovědnost, cílevědomost, pečlivost, organizační schopnosti,
- znalost managementu projektů výhodou,
- řidičský průkaz skupiny B,
- trestní bezúhonnost.
- práci na zajímavých mezinárodních projektech ve zkušeném a motivovaném kolektivu,
- příjemné pracovní prostředí v mezinárodním kolektivu,
- možnost osobního a profesního rozvoje (jazykové a zaměstnanecké kurzy),
- další zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití)