Asistent/ka ředitele
Úřad práce
(21996)
Krnov
O nabídce
Nabízíme: HPP (možný i zkrácený úvazek), home office dle domluvy. Požadavky: Praxe na obdobné pozici min. 2 roky. Angličtina: písemně bez problémů, občas mluvená. MS Office (Excel, Word, Outlook, PDF) na výborné úrovni. Výhodou: POHODA, ŘP sk. B. Osobnostně: samostatnost, zodpovědnost, organizovanost, proaktivita, pozitivní naladění, odolnost vůči stresu, systémové uvažování a schopnost řešit problémy. Co budete dělat:
- Spolupráce s externí účetní (doklady, evidence majetku, závazků a pohledávek, banka, inventarizace, fakturace, mzdové podklady, základní personalistika).
- Administrativní vedení dotačních projektů (finanční zpracování, tabulky, průběžné zprávy).
- Komunikace s dodavateli, odběrateli a institucemi (občas i v AJ).
- Monitoring zakázek: plánování, hlídání termínů
- Podávání veřejných nabídek do VŘ.
- Zajištění chodu kanceláře (agenda, korespondence, e-maily, provozní věci).
- CV + motivační dopis na email