Asistent/ka nákupu a prodeje
O nabídce
Místo výkonu práce: kancelář Aš, Hlavní 329/78, 352 01 Aš (služební cesta minimálně/výjimečně). Pracovní poměr na dobu neurčitou (s 3-měsíční zkušební dobou). Náplň práce: komunikace se stávajícím portfoliem dodavatelů a odběratelů, vyřizování objednávek, kontrola dokumentů, příprava podkladů pro fakturaci, skladové evidence, digitalizace dokumentů. Požadujeme: řidičský průkaz sk. B, aktivní znalost AJ nebo NJ, znalost práce na PC (Excel, internet a elektronická pošta), aktivní a samostatný přístup k práci, příjemné a profesionální vystupování, flexibilita, ochota učit se nové věci, zodpovědnost a pečlivost nutná, praxe v oboru výhodou (není podmínkou, zaučíme). Nabízíme: spravedlivé finanční ohodnocení, příplatky dle výkonnosti a plnění zadaných úkolů, stravenkový paušál. Kontakt pro zájemce: NUTNÉ prvotní zaslání životopisu e-mailem (teprve až na základě něj budou pozváni zájemci o práci k následnému osobnímu pohovoru do kanceláře firmy na adrese pracoviště) !!!