Asistent/ka - administrativní pracovník/pracovnice Českého báňského úřadu
O nabídce
Náplň práce:
- asistentka ředitelky odboru správy úhrad a ekonomie;
- evidence majetku;
- vedení, kontrola a uzavírání přidělených spisů ve spisovém informačním systému;
- vyúčtování tuzemských a zahraničních cestovních příkazů;
- zpracovávání výkazů pro výplatu mezd zaměstnanců odboru.
Požadujeme
- střední vzdělání s maturitní zkouškou;
- uživatelskou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- organizační, koordinační a komunikační schopnosti;
- samostatnost, systematičnost a schopnost řešit problémy;
- pečlivost a spolehlivost;
- ochotu dále se vzdělávat a učit se novým věcem;
- trestní bezúhonnost;
- dosažení věku 18 let;
- plnou svéprávnost;
- potřebnou zdravotní způsobilost.
Nabízíme
- 9. platovou třídu (rozpětí dle dosažené praxe 23 110 – 33 220 Kč) + osobní příplatek + mimořádné finanční odměny v závislosti na odvedené práci;
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů indispozičního volna;
- stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění nebo příspěvek na životní připojištění, odměny k životním a pracovním výročím;
- práce v centru Prahy (Praha 1, Kozí 4).